Verkkosivut ovat nykyajan käyntikortteja – ne luovat vaikutelmaa ammattimaisesta ja asiaansavihkiytyneestä yrityksestä tai organisaatiosta.
Bränditunnettuus kasvaa markkinoimalla. Se auttaa myynnissä sekä helpottaa tulevaisuuden markkinointia.
Jos yritys ei myy, ei se myöskään elä. Myynnin kasvattaminen tuo lisää hilua tiskin alle ja täten mahdollistaa esimerkiksi tehokkaampaa markkinointia.
Verkkosivut toimivat automaattisena asiakaspalvelijana - tämä parantaa asiakaskokemusta sekä kasvattaa jatkomyynnin mahdollisuuksia.
Verkkosivujen tulisi olla markkinointityökalu, ei vain visuaalisesti kiva liuska.
Me olemme tehneet päätöksen, että aina ennen sivun rakentamista tehdään analyysi ja kulkeutumakaavio, jotta tiedetään minne asiakas halutaan ohjata. Kun tiedämme asiakkaan toivotun loppusijainnin, voimme rakentaa sivut ohjaamaan asiakasta juuri oikeaan suuntaan, oli se sitten osallistumaan johonkin tapahtumaan tai ostamaan jonkin tuotteen.
Meidän rakentamamme verkkosivut eivät pelkästään edusta, vaan myös myyvät.
Verkkosivumuotoisella käyntikortilla on helpompi tarjota enemmän informaatiota kuin perinteisellä käyntikortilla.
Lisäksi asiakkaan liikkuminen ja näytettävä informaatio voidaan optimoida tuottamaan maksimaalista tulosta.
Verkkosivu myy kellon ympäri. Siellä voi vierailla milloin vain ja yhteydenottoja voi lähettää milloin vain sekä mistä vain.
Luonnollisesti tämä mahdollistaa parempaa ja tehokkaampaa myyntiä kuin perinteinen myynti.
Lupaavaa, eikö?
Verkkosivujen avulla on helppo kertoa asiakkaalle tärkeää informaatiota esimerkiksi liikkeenne aukioloajoista tai jostakin tulevasta tempauksesta. Tärkeään informaatioon kuuluvat myös tuotteiden ja palveluiden esittelyt, jotka ovat sivuilla kätevästi esillä.
Verkkosivujen puute 2020-luvulla vaikuttaa epäilyttävältä ja epäluotettavalta.
Verkkosivut yritysmaailmassa ovat kasvaneet vastaamaan katsekontaktia kanssakäymistilanteissa – jos se puuttuu, ei ihmiseen tai tässä tapauksessa yritykseen voi luottaa.
Useimmiten verkkosivuttomat yritykset sivuutetaan. Osasyynä on luottamuksen puute ja osasyynä ihmisen tiedonjano. Ihminen haluaa jotakin vahvistusta päätökselleen ennen lopullista sanaa.
Pidä siis huoli että verkkosivusi ovat nykyaikaiset ja luotettavan oloiset.
Jos et tunne markkinoita, et voi kilpailla tehokkaasti muita toimijoita vastaan etkä tarjota asiakkaalle kilpailukykyistä palvelua.
Tunnetko omat markkinasi? Millä tavalla palvelusi on kilpailijaa parempi?
Toimiva tuote tai palvelu on hyödyllinen ja ratkaisee jonkin oikean elämän ongelman. Kun palvelu toimii, myös myynti helpottuu.
Onko oma tuotteesi toimiva? Miten voisit kehittää tuotettasi?
Asiakkaan tavoittaminen tuottaa myyntiä, eli rahaa. Asiakkaan voi tavoittaa esimerkiksi puhelimitse, verkkosivujen kautta tai mainosten kautta.
Onko nykyinen tavoittamistapasi tehokas? Miten voisit parantaa asiakkaan kontaktoimista?
Pienelle yritykselle voi riittää yksisivuinen verkkosivu, suurempi yritys voi tarvita jopa 15 sivua – me rakennamme monia erikokoisia verkkosivuja.
Alhaalla on esitelty esimerkkipakettimme. Hinnasto on suuntaa antava, sillä hintaan vaikuttaa kaikki sisällöstä laajuuteen ja haluttuihin ominaisuuksiin. Mikäli etsit jotakin spesiaalimpaa tai hieman kustomoitua, ota yhteyttä ja kysy tarjous!
- Yksisivuinen verkkosivu
- Kevyt hakukoneoptimointi
- Domain ja 1 sähköpostilaatikko
- 1-3 sivuinen verkkosivu
- Keskitason hakukoneoptimointi
- Nopeusoptimointi
- Domain ja 3 sähköpostilaatikkoa
- yli 3 sivuinen verkkosivu
- Täystason hakukoneoptimointi
- Nopeusoptimointi
- Domain ja yli 3 sähköpostilaatikkoa
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.